System HRD.pl - Panel Sprzedażowy


Hurtowa Rejestracja Domen i Certyfikatów

Pytania i odpowiedzi


OCZNE MENU START - Podstawowe informacje i odnośniki do miejsc z konieczną konfiguracją, Skróty do istotnych sekcji, Informacje o saldzie, zadaniach cron, statystykach, komunikatach technicznych. USŁUGI - Zarządzanie usługami: • Domeny - (Cesje, transfery, hosty) – Informacje o usługach i trwających procedurach. • Opcje na domeny - Informacja o usłudze opcji na domenę (prawo pierwokupu dla zajętej nazwy domeny w przypadku, gdy obecny Abonent jej nie odnowi). • Certyfikaty SSL - Informacje o Certyfikatach SSL. • Hosting - informacje o zintegrowanych kontach hostingowych. • Oferowane usługi - Możliwości aktywacji/wyłączenia całego modułu związanego z określoną usługą. ABONENCI - lista kont abonenckich , zarządzanie opcją: Zgoda na Newsletter. PŁATNOŚCI I ROZLICZENIA ABONENTA - ewidencja, możliwość aktywacji proform, zarządzanie płatnościami, wystawienie faktur VAT. POWIADOMIENIA – zarządzanie systemem powiadomień telefonicznych, sms, ponowną wysyłką. CENNIKI DLA ABONENTA - możliwość konfiguracji cenników, zarządzania grupami cenowymi, konfiguracja pakietów hostingowych (zewnętrzny usługodawca). zarządzanie promocjami, warunkami promocji, kodami rabatowymi. Cennik zakupu usług w HRD. TYPY CENOWE - ogólne informacje w zakresie rozszerzeń. RAMKI - sekcja zawierająca linki do implementacji na stronie Partnera. Umożliwiają potencjalnym klientom zgłoszenie konta abonenckiego, zalogowanie się zgłoszenie usług itd. STRONA SPRZEDAŻOWA CMS - możliwość konfiguracji gotowych modułów strony, którą można zintegrować pod własną domeną, regulaminy, grupy rozszerzeń domeny. LOG - logi systemowe.

Integracja Panelu Sprzedażowego z Panelem Zakupowym Integracja zapewnia synchronizację pomiędzy Panelami partnerskimi: Sprzedażowym i Zakupowym. • Krok pierwszy Panel Zakupowy > Ustawienia > Przejście do procedury resetu hasła do API: Hrd.pl, Panel zakupowy, reset hasła do API Lewa strona dotyczy konfiguracji hasła do API Hrd.pl, Panel zakupowy, hasło do API W wygodny sposób Parter może skorzystać z generatora. Uprzejmie przypominamy o zapisaniu zmian poprzez przycisk Aktualizacja. Hasło będzie konieczne do podania w Panelu Sprzedażowym. Prawa strona dotyczy możliwości wygenerowania klucza do API. Hrd.pl, Panel zakupowy, wygenerowanie klucza do API Klucz ma postać długiego ciągu znaków alfanumerycznych, będzie potrzebny do wpisania w Panelu Sprzedażowym. • Krok drugi Wpisanie wygenerowanego hasła oraz klucza w miejscu: Panel Sprzedażowy > Start > Lista rzeczy do zrobienia Lub górny pasek Menu > Ustawienia > Ustawienia API: HRD.pl, Panel Sprzedażowy, wpisanie hasła do API HRD.pl, Panel Sprzedażowy, wpisanie klucza do API Login jest loginem wykorzystywanym do logowania do konta CSP. API - Hasło oraz Klucz do API zostały wygenerowane w Panelu Zakupowym, w pierwszym kroku. Przycisk: HRD.pl, Panel Sprzedażowy, Login do API dotyczy synchronizacji z poprzednimi wersjami API i nie jest używany w przypadku nowych kont partnerskich, powinien pozostać przy opcji NIE. Kliknięcie na przycisk ZAPISZ powinno spowodować akceptację ustawień. Komunikat błędu: HRD.pl, Panel Sprzedażowy, mostek Oznacza niezgodność hasła lub klucza wygenerowanego w Panelu Zakupowym, następnie wprowadzonego w Panelu Sprzedażowym. Prosimy o kontakt z naszym BOK w przypadku trudności.

Powiadomienia wysyłane do Abonentów System pozwala zorganizować powiadomienia klientów przez: • Maile, • SMS, • Telefonicznie, • Dodatkowo Partner może skonfigurować i wysłać powiadomienia ofertowe.

W Panelu Sprzedażowym w sekcji Ustawienia (czarny górny pasek) > Ustawienia w Panelu Abonenta istnieje możliwość: • Uploadu logo na wszystkie Panele Abonenckie. • Customizacji kolorów w Panelach Abonenckich. • Wstawienia reklamy wyświetlanej z Panelach Abonenckich wraz z podlinkowaniem. Kolory Panelu Abonenta - część kolorów Panelu abonenckiego można edytować w pełnej palecie barw. Dostępne elementy modyfikacji kolorystyki w Panelu Abonenckim:

Panele abonenckie są połączone z Panelem Sprzedażowym. Partner może skonfigurować połączenie kont abonenckich z własną stroną (ramki) lub wykorzystać gotowe moduły strony (CMS). Innym rozwiązaniem jest podłączenie systemów zewnętrznych przez API (WHMCS, Hostbill, własne oprogramowanie). Zarówno Ramki jak i CMS mogą się wyświetlać pod nazwą dowolnej domeny wybranej przez Partnera. W przypadku ramek lub CMS linki wyświetlane w pasku adresowym przeglądarki mogą zawierać nazwę strony internetowej Partnera, na przykład: Strona logowania dla klienta Strona_www_Partnera/frames/user-login - Link wyświetlany w pasku adresowym przeglądarki. Ramki mogą również zostać zaimplementowane w postaci surowej: Strona logowania dla klienta csa3232.HRD.pl/frames/user-login - Link wyświetlany w pasku adresowym przeglądarki.

W celu udostępnienia ramek lub CMS pod własną domeną należy wykonać następujące czynności: • Wybranie dowolnej domeny lub subdomeny. • Ustawienie przekierowania po rekordzie A dla tej domeny na własnym koncie hostingowym. • Adres IP, który należy podać wyświetla się w miejscu: Panel Sprzedażowy > Strona Sprzedażowa (CMS) > Menu/Strony na www:

W sekcji Regulaminy znajdą Państwo: • Regulaminy serwisu HRD.pl - Regulaminy naszej firmy • Obowiązujące akty prawne - Istotne ustawy • Regulaminy i polityki Rejestrów Nadrzędnych - Regulaminy Rejestrów • E-cesja nazwy domeny - Regulamin cesji domeny • Rozwiązywanie sporów domenowych - Informacje o instytucjach, sądach zajmujących się problemami prawnymi związanymi z domenami. • Zmiana danych Abonenta domeny - Regulamin aktualizacji danych Abonenta domeny

Partner może przedstawić Abonentowi własną listę proponowanych rozszerzeń. W konsekwencji Abonent, w czasie zamawiania rejestracji domeny, otrzymuje informację o dostępności wybranej nazwy oraz podobnych. Dzięki temu, nawet gdy wyszukiwana nazwa nie będzie dostępna, Abonent będzie mógł się zapoznać z innymi możliwościami. Ustawienie listy rozszerzeń, które system uwzględni również w procesie wyszukiwania nazwy można wprowadzić w miejscu: Strona Sprzedażowa (CMS) > Grupy rozszerzeń domeny.

j

Proces od płatności do aktywacji usługi w Panelu Sprzedażowym. • Rejestracja - Abonent wyraża chęć rejestracji do swojego usługodawcy lub zgłasza rejestrację domeny poprzez panel abonencki. W procesie zgłaszania rejestracji domeny przez panel abonencki CSA powstaje faktura proforma, która następnie jest wysyłana do Abonenta. • Odnowienie - faktura proforma generuje się automatycznie na ok 30 dni przed wygaśnięciem i jest wysyłana do Abonenta. • Abonent otrzymuje fakturę proforma, na podstawie zawartych w niej informacji dokonuje płatności na konto bankowe Partnera, może również dokonać płatności online, jeśli Partner udostępnił taką możliwość. • Partner aktywuje opłaconą usługę poprzez włączenie faktury proforma w sekcji Faktury proforma lub sekcji Rozliczenia. Sekcja Faktury proforma zawiera listę faktur proforma wystawianych automatycznie przez system w procesie rejestracji lub w przypadku odnowienia usługi. Można wystawić również proformę ręcznie na dowolną usługę. Można włączyć usługę poprzez aktywację proformy (poza proformą wystawioną ręcznie). W sekcji faktury VAT można wysłać faktury VAT do klientów, zarządzać, po kliknięciu na numer faktury można wygenerować kopię, duplikat, pobrać fakturę itd.

Proformy są wysyłane do Abonentów z adresu e-mail skonfigurowanego przez Partnera w Panelu Sprzedażowym. Faktury proforma są m. in. elementem powiadomień wysyłanych w formie wiadomości email do Abonentów, w związku z usługą. Proforma zawiera między innymi: • Adres korespondencyjny, adres wystawcy faktury, nabywcy, Płatnika. • Towar wraz z ceną ustalona przez Partnera. • Numer konta bankowego Partnera. • Czas utrzymania usługi. Proforma jest informacją dla Abonenta o: • konieczności odnowienia usługi. • Sposobie odnowienia (konto bankowe partnera, płatności online, kwota). Na podstawie otrzymanej proformy Abonent może dokonać Partnerowi opłaty.

Opinie

"Dzięki elastyczności i wielozadaniowości, HRD.pl umożliwia partnerom dostosowanie usług do indywidualnych potrzeb klientów." "Rejestracja Konta Partnerskiego w HRD.pl jest prosta i intuicyjna, co pozwala szybko rozpocząć współpracę." "Autorski Panel Partnerski HRD.pl, składający się z Panelu Zakupowego i Sprzedażowego, ułatwia zarządzanie usługami."



Czy masz jakieś pytania?   Skontaktuj się z nami