Sekcja: Płatności i rozliczenia Abonenta
Moduł ewidencji znajduje się w Panelu Sprzedażowym - Płatności i rozliczenia Abonenta.

Proces od płatności do aktywacji usługi w Panelu Sprzedażowym
• Rejestracja - Abonent wyraża chęć rejestracji do swojego usługodawcy lub zgłasza rejestrację domeny poprzez Panel Abonencki. W procesie zgłaszania rejestracji domeny przez Panel Abonencki CSA powstaje faktura proforma, która następnie jest wysyłana do Abonenta.
• Odnowienie - faktura proforma generuje się automatycznie na ok 30 dni przed wygaśnięciem i jest wysyłana do Abonenta.
• Abonent otrzymuje fakturę proforma, na podstawie zawartych w niej informacji dokonuje płatności na konto bankowe Partnera, może również dokonać płatności online, jeśli Partner udostępnił taką możliwość.
• Partner aktywuje opłaconą usługę poprzez włączenie faktury proforma w sekcji Faktury proforma lub sekcji Rozliczenia.
Sekcja Faktury proforma zawiera listę faktur proforma wystawianych automatycznie przez system w procesie rejestracji lub w przypadku odnowienia usługi. Można wystawić również proformę ręcznie na dowolną usługę.
Można włączyć usługę poprzez aktywację proformy (poza proformą wystawioną ręcznie).
W sekcji faktury VAT można wysłać faktury VAT do klientów, zarządzać, po kliknięciu na numer faktury można wygenerować kopię, duplikat, pobrać fakturę itd.

W sekcji Rozliczenia można zaimportować wpłaty klientów z banku lub wprowadzić ręcznie. W tej sekcji pojawiają się również wpłaty realizowane online. Następnie można zarządzać wpłatami, rozpoznać, przenieść do sekcji Przenieś rozliczone do VAT lub niewyjaśnione przenieść do sekcji Nierozliczone. Pozycje przeniesione do sekcji Nierozliczone można oznaczyć płatność do zwrotu lub ponownie przywrócić do sekcji Rozliczone.
