Strona Sprzedażowa (CMS) • Menu/Strony na www
Proformy są wysyłane do Abonentów z adresu e-mail skonfigurowanego przez Partnera w Panelu Sprzedażowym.
Faktury proforma są m. in. elementem powiadomień wysyłanych w formie wiadomości email do Abonentów, w związku z usługą.
Proforma zawiera między innymi:
• Adres korespondencyjny, adres wystawcy faktury, nabywcy, Płatnika.
• Towar wraz z ceną ustalona przez Partnera.
• Numer konta bankowego Partnera.
• Czas utrzymania usługi.
Proforma jest informacją dla Abonenta o:
• konieczności odnowienia usługi.
• Sposobie odnowienia (konto bankowe partnera, płatności online, kwota).
Na podstawie otrzymanej proformy Abonent może dokonać Partnerowi opłaty.
Włączenie proformy przez Panel Sprzedażowy jest jednoznaczne z aktywacją usługi za wyjątkiem faktur wystawionych ręcznie poprzez przycisk:

Faktury wystawione ręcznie nie aktywują usług, są informacją dla klienta, pozwalają również wystawić faktury VAT. Faktury wystawiane ręcznie można wystawić na dowolną usługę, również nie świadczoną przez nas.
Faktury proforma wystawione w procesie zgłaszania usługi w Panelu Abonenckim lub automatycznie w związku z jej odnowieniem są fakturami systemowymi, aktywacja takiej proformy aktywuje usługę.
Proforma może być włączona przez sekcję Faktury proforma lub Rozliczenia.
Faktury proforma są m. in. elementem powiadomień email wysyłanych do Abonentów związku z usługą.
Brak wymaganej konfiguracji dotyczącej proformy spowoduje, że nie wygeneruje się proforma związana z odnowieniem domeny, w związku tym nie zostanie wysłane przypomnienie do Abonenta o wygasającej usłudze.
Partner powinien podać w Panelu Sprzedażowym dane swojej firmy, będą one widoczne na fakturach pro forma i VAT wysyłanych do Abonentów.
Informacje należy wprowadzić w miejscu Panel Sprzedażowy > Górne menu > Login> Dane teleadresowe Partnera:

Numer konta bankowego można określić w sekcji na stronie START, po kliknięciu na przycisk Aktualizuj.

Lub w Sekcji Ustawienia (Czarny górny pasek) > Konfiguracja faktur i wpłat.
W tej sekcji można również wprowadzić ustawienia typu bufor czasowy związany z terminem płatności, próg niskiego stanu konta w Panelu Sprzedażowym oraz oznaczenie partnera, płatności online dla Abonentów, stawki VAT.
Ustawienie cennika: Kolejną istotną kwestią wymaganą w związku z fakturami proforma jest konfiguracja cennika dla usługi, dla której proforma jest generowana.
Cennik usług dla klientów można skonfigurować w sekcji Cenniki dla Abonenta > Cenniki.
Cennik można skonfigurować oddzielnie dla każdej grupy cenowej lub jednocześnie dla wszystkich rozszerzeń, poprzez dodanie określonej stawki kwotowo lub procentowo:

