Podstawowe informacje o programie partnerskim
Program HRD.pl jest programem autorskim.
Składa się z paneli do zarządzania usługami i Kontami Abonenckimi:
• Główny Panel Zakupowy.
• Dodatkowy Panel Sprzedażowy.
• Konta Abonenckie powiązane z Panelem Sprzedażowym.
Cechy programu:
• Kompleksowy – zawiera zestaw nowoczesnych narzędzi niezbędnych do profesjonalnej obsługi klienta końcowego.
• Progresywny – Inwestycje i aktualizacje, dostosowujemy się do zmian i wymogów współczesnego rynku.
• Ekonomiczny – Oferowane przez nas oprogramowanie jest bezpłatne.
• Otwarty – możliwość integracji systemów zewnętrznych, możliwość wykorzystania oprogramowania w zakresie wykraczającym poza oferowane usługi.
• Wielozadaniowy – Możliwość wykorzystania oprogramowania w różnych aspektach działalności.
• Bezpieczny – Struktura i budowa uwzględnia najwyższe standardy bezpieczeństwa.
• Elastyczny – Partner ma możliwość modyfikacji ustawień, wyglądu i zamieszczanych informacji dla klientów w wielu sekcjach.
• Wspierający – Kompleksowe oprogramowanie zapewnia wysoką jakość usług bez konieczności inwestowania w narzędzia programistyczne, marketingowe.
Można wykorzystywać jedynie Panel Zakupowy lub korzystać z obu paneli.
Panel Sprzedażowy zawiera oprogramowanie wystarczające do profesjonalnego świadczenia usług dla klientów, od cenników po system ewidencji i Konta Abonenckie. Jest wskazany dla firm, które nie chcą inwestować we własne oprogramowanie i systemy.
Jesteśmy do dyspozycji, aby pomóc Państwu w sprawnym i szybkim przygotowaniu paneli do użytku.
W razie pytań, prosimy o kontakt z naszym biurem na adres bok@HRD.pl lub telefonicznie: 228538888, 666500505
