Jak funkcjonują Panele Partnerskie oraz dlaczego są dwa?

Panel Zakupowy oraz Panel Sprzedażowy - podstawowe informacje

Panele Partnerskie są to nowoczesne, kompleksowe systemy przeznaczone do efektywnego zarządzania usługami klientów.
Inwestujemy w ich dynamiczny rozwój, dostosowując do realiów współczesnego rynku.
Jednocześnie, mając na uwadze wspieranie polskich przedsiębiorców, oferujemy je bezpłatnie.
Zapraszamy serdecznie do współpracy wszystkie firmy, również te, które zaczynają przygodę na rynku domenowym lub z certyfikatami.

Panel Zakupowy

Pozwala na natychmiastową aktywację usług oraz innych operacji. Procedury w Panelu Zakupowym składają się z niezbędnych kroków, są maksymalnie uproszczone.
Panel Zakupowy jest zawsze wykorzystywany w zakresie funkcjonowania programu partnerskiego. Partner może zintegrować zewnętrzne oprogramowanie z Panelem Zakupowym poprzez API lub wtyczki.

Panel Sprzedażowy

Jest dodatkowym Panelem. Zawiera narzędzia wspomagające bezpośrednie usługi dla klienta końcowego.
Pełną ewidencję wraz z możliwością zaimportowania informacji o płatnościach z banku Partnera, dokonanych przez jego klientów.
Panel Sprzedażowy oferuje możliwość integracji z płatnościami online (Przelewy24.pl, Paypal), w związku z tym Abonent może dokonać przez Konto Abonenckie płatności online, która spowoduje niezwłoczną aktywację usługi.
Partner może skonfigurować system powiadomień wysyłanych do Abonentów wraz z zarzadzaniem powiadomieniami mailowymi, telefonicznymi, SMS itd.
W związku z powiadomieniami mailowymi jest możliwość zintegrowania własnego, dowolnego adresu e-mail z systemem powiadomień, w związku z tym powiadomienia wysyłane do Abonentów w tym o wygasających usługach, będą wysyłane z adresu e-mail Partnera.
Partner ma możliwość ustawienia własnych cenników dla klienta ostatecznego, w tym promocyjnych.
Panel można zintegrować z hostingiem zewnętrznym, jeśli jest to cPanel lub DirectAdmin.
Pozwala to na sprawne zarządzanie usługą hostingową, podobnie jak w przypadku usług oferowanych przez HRD.pl. Abonent może zamówić pakiet hostingowy, zalogować się do konta hostingowego przez Panel Abonencki. Partner może w pełni zarządzać tą usługą.
Partner może otworzyć się na potencjalnego klienta poprzez możliwość integracji swojej strony z systemem (ramki) lub wykorzystania gotowych modułów pod własną domeną (CMS).
Potencjalny klient dzięki temu będzie mógł poprzez stronę internetową Partnera zapoznać się z ofertą, założyć Konto Abonenckie, zalogować się na nie, zgłosić zamówienie.
Panele Abonenckie są dwujęzyczne.
Partner ma możliwość wprowadzenia dowolnej kolorystyki, ustawienia własnego logo, reklam i informacji wyświetlanych w Panelach Abonenckich.

HRD.pl, domeny, certyfikaty, Panel Zakupowy, Panel Sprzedażowy, Program partnerski, Hurtowe ceny