CZARNY PASEK
• Stan konta - informacja o dostępnych środkach.
• Rozliczenia - przejście do sekcji generowania faktur na zasilenie konta i opłacenie, aktywację punktów rejestrowych. Przejście do faktur VAT wystawionych Partnerowi w związku z zasileniami konta oraz przejście do cennika usług.
• Pomoc - przejście do sekcji zawierających pomoc w zakresie programu partnerskiego oraz możliwość bezpośredniego wysłania zapytań poprzez: Zgłoś problem, Zgłoś sugestię.
Login - rozwijane menu zawiera przejście do sekcji Ustawienia konta, sekcji zawierającej dane Partnera, które można modyfikować w pewnym zakresie oraz możliwość wylogowania się.
Pod czarnym paskiem znajdują się wyszukiwarki:

oraz przycisk umożliwiający przejście do Panelu Sprzedażowego:
BOCZNE MENU
1. START – saldo informuje o dostępnych i blokowanych środkach, możliwość przejścia do Panelu Sprzedażowego, statystyki, informacje o stanie usług.
2. FAQ – podstawowe informacje o Panelu Zakupowym.
3. MOJE ROZLICZENIA Z HRD - sekcja zawiera informacje o transakcjach, możliwość wygenerowania raportów potrzebnych do zasilenia Konta Partnerskiego, faktury VAT.
• Historia rozliczeń – zawiera pełne informacje o środkach przychodzących i wychodzących w związku z aktywowanymi usługami.
• Środki zablokowane - opcja dotyczy trwających procesów, dla których występują rozliczenia, na przykład transfer z jednoczesnym odnowieniem domeny, procesowana aktywacja certyfikatu.
• Raporty zasileń - możliwość wygenerowania i opłacenia raportu aktywującego środki do wykorzystania w zakresie aktywacji usług. Raporty zasilające są generowane przez Partnera w dowolnym czasie w miarę potrzeb. Aktywowane środki są w całości wykorzystywane na aktywowane przez Partnera usługi.
• Faktury VAT – faktury wystawiane są Partnerom w związku z doładowaniem Konta Partnerskiego poprzez raport zasilający.
• Ceny zakupu usług – zawiera listę dostępnych usług oraz koszt aktywacji dla Partnera, zgodny z cennikiem HRD.
• Typy cenowe – forma podpowiedzi w zakresie rozszerzeń. Typ uwzględnia domeny charakteryzujące się podobnym zachowaniem.
4. USŁUGI - lista dostępnych usług, możliwości ich zgłoszenia, odnowienia, aktualizacji ustawień takich jak DNSSEC, DNS, konfiguracja rekordów pliku strefy (na przykład a, mx, txt, cname, CAA itd.).
• Domeny– w tej sekcji są możliwe operacje na domenach, rejestracja, odnowienie, zmiana ustawień, Aktywacja opcji Autoodnawianie dla domen polskich itd.
• Cesje, transfer wewnętrzny – podgląd na stan procesu w zakresie cesji lub transferu, na przykład informacja o tym czy strony potwierdziły linki weryfikacyjne. Po kliknięciu na nazwę domeny pojawi się możliwość ponownego wysłania linku weryfikacyjnego.
• Transfer domen do HRD – prosty i szybki sposób rozpoczęcia i przeprowadzenia transferu, również hurtowo.
• Hosty – możliwość zgłoszenia glue rekordów do rejestru, zarządzania nimi, usunięcia lub aktualizacji adresu IP przypisanego do zgłoszonego serwera nazw.
• Grupa serwerów DNS -powinna istnieć przynajmniej jedna grupa DNS i zawierać minimum dwa dowolne serwery nazw. Są one wstępnie dopisywane do rejestrowanych domen.
• Lista opcji na domenę – poprzez tę sekcję można zarejestrować, odnowić opcję oraz w sekcji Rezerwacje domen z opcji zarejestrować domenę po zrealizowanej opcji.
• Certyfikaty SSL – możliwość rejestracji, odnowienia certyfikatu, pobrania certyfikatu, wysłania linku weryfikacyjnego dla zgłoszonego zamówienia, zmiany adresu e-mail, na który zamówienie zostało wysłane.
5. ABONENCI CSA – sekcja zawiera listę Kont Abonenckich oraz możliwość wygenerowania wniosku aktualizacji danych Abonenta domeny.
• Lista Abonentów CSA – lista kont, możliwość utworzenia, zarchiwizowania konta oraz edycji danych niewrażliwych.
• Wniosek o zmianę danych Abonenta – możliwość wygenerowania wniosku dotyczącego zmiany danych Abonenta.
6. PROFIL -dane adresowe Partnera, ustawienie powiadomień, ograniczeń dostępu, wygenerowanie danych do API, reset hasła do konta.
• Ustawienia – poziom ostrzegawczy stanu konta powala Partnerowi na ustawienia powiadomienia wysyłanego w wypadku, gdy środki w Panelu Partnerskim przekroczą stan ostrzegawczy.
• Dane teleadresowe Partnera – informacja o wprowadzonych danych firmy przypisanej do Konta Partnerskiego. Możliwość ich modyfikacji w zakresie danych niewrażliwych.
